reklama

Ona

Mám rada vôňu čerstvo pokosenej trávy, aj keď mám alergiu. Mám rada vločky snehu padajúce priamo do tváre aj keď nemám rada zimu. Mám rada lúče Slnka, ktoré šteklia moje zmysly aj keď sa nemôžem zadívať priamo na ne. Milujem objatie človeka, na ktorom mi záleží, aj keď nemilujem jeho, ale dodáva mi energiu existovať medzi toľkými paradoxmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mať všetko, a predsa byť chudobným. Byť obklopený ľuďmi, ktorým na mne záleží, a predsa byť sám. Túžiš sa nájsť a byť šťastný. Stále premýšľaš, čo vlastne robíš zle, a prečo ten svoj hlavolam šťastia nemôžeš rozlúsknuť. Myšlienky sa ti ukladajú do podvedomia ako tóny, slová a melódia skladby, ktorú počuješ už po X-tý krát. Je jednou z ďalších tých, ktorá príde a odíde. Vieš, že sú tisícky lepších vecí ako je ona, a predsa túžiš potom počuť ju znova. Chceš vnímať jej akordy vnútri svojej duše. Jej riffy nechať zas a znova pulzovať vo svojich žilách. A basy. Basy zosúladiť s tlkotom svojho srdca, tak že bez nich nedokáže existovať. Je obyčajná, ale pre teba výnimočná. Pretože ti dala to, čo nikto iný dovtedy nedokázal. Dala ti dôvod žiť. Tú túžbu nájsť v sebe niečo čo v tebe chýba, a ty vieš, že raz to musíš nájsť. Aj vďaka nej. Sila, ktorá sa ti nabúrava do systému, a ty nemáš energiu to stopnúť. Chceš sledovať žiaru aury radosti basistu, keď si kráska v prvom rade spieva jeho skladbu. Keď hodnota vydareného koncertu je vyššia, ako fakt, že sa s tebou rozišla frajerka, ktorá aj tak nestála za nič. Keď nádej, ktorú ti dávajú ľudia, čo ťa podporujú v tom čo robíš, je to, vďaka čomu dokážeš existovať. A potom zrazu zbadáš tú žiaru šíriacu sa z hlbín tvojho smútku a vieš, že hudba je tvoj život. To kvôli čomu ráno vstávaš a večer si líhaš spať. A ty cítiš v každom údere svojho ja, že je to práve ona, ktorú môžeš nazývať tá pravá.P.S.: Ďakujem Vám, že mi ukazujete tú lepšiu cestu, pretože bez Vás by som nebola človekom.

Baška Chrenková

Baška Chrenková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cogito, ergo sum Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéMôj svet

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu